به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: در تاریخ یازدهم تیر ماه سال 84، کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران انتظامی زاهدان در روستای 'الله آباد دومک' با هدف برقراری نظم و امنیت و مقابله با مخلان امنیت عمومی، در مسیرهای فرعی با اشرار مسلح درگیر شدند که در این عملیات سردار عبدالله دشتی زاده به همراه 6 نفر از کارکنان انتظامی و بسیج به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که تلاش های پلیس برای دستگیری عاملان این شهادت ادامه داشت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی، در نخستین ساعات شهادت ماموران هویت ضارب را شناسایی کردند اما این شرور با تغییر مداوم محل سکونت خود متواری شده بود.
وی تصریح کرد: یگان های عملیاتی پلیس آگاهی در تعاقب پایش های اطلاعاتی و با اشراف کامل آخرین مخفیگاه این شرور را در یکی از مناطق حاشیه ای زاهدان شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه و پیچیده دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به تیراندازی و شهادت شهید سرتیپ دشتی زاده و 6 نفر از کارکنان نیروی انتظامی و بسیج اعتراف و پس از تکمیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
بر اساس این گزارش شهید دشتی زاده در زمان شهادت در سمت رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مشغول به خدمت بوده است.
3042**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.