به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی روز چهارشنبه اظهار داشت: در پی تحقیقات نامحسوس پلیسی مبنی بر اینکه که عده ای از افراد سودجو در یکی از ادارات، مبادرت به جعل اوراق دولتی و صدور مجوز اخذ وام کم بهره با سوء استفاده از اوراق جعلی به افراد غیر مجاز در زاهدان می کنند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس پس از تحقیقات گسترده در خصوص موضوع این پرونده، دریافتند صدور این مجوزهای جعلی توسط چهار نفر از کارمندان یک اداره به صورت ماهرانه انجام شده است.
وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس پس از شناسایی متهمان و آگاهی از نحوه صدور مجوزها توسط این افراد با هماهنگی مراجع قضایی چهار نفر از عوامل اصلی این پرونده را دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از این کلاهبرداران 20 فقره مجوز جعلی دریافت وام کم بهره به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد.
وی خاطر نشان کرد: متهمان پس از روبه رو شدن با ادله و مستندات پلیس به جرم خود اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.