علی زارعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس سهمیه تخصیصی از سوی مرکز، مداحان و شاعران آیینی استان های مختلف کشور در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) به دیدار رهبر معظم انقلاب می روند و بیانات ارزشمند و سخنان گهر بار ایشان را سرلوحه فعالیت های فرهنگی و مذهبی خود قرار خواهند داد.
وی افزود: حوزه مداحی به دلیل اینکه مخاطبان گسترده‌ ای دارد مورد توجه جبهه معارض نظام مقدس جمهوری اسلامی است تا از طریق تزریق خرافات و موهومات این بستر ارزشمند را به تهدید مبدل سازند.
وی تصریح کرد: مداحان اهل بیت(ع) باید مراقب فعالیت‌ های خود باشند و به موضوع مداحی مسلط شوند تا مورد سوء ‌استفاده دشمنان ایران اسلامی قرار نگیرند.
کارشناس تشکل های دینی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس بند 16 اساسنامه سازمان تبلیغات اسلامی، اداره ‌تشکل‌ های دینی و مراکز فرهنگی برای ساماندهی تشکل ‌های دینی، مداحان و شعرای آیینی اقدام به طراحی و تولید بانک اطلاعات تشکل‌ های دینی کرده است.
وی افزود: این سامانه یک نرم ‌افزار بسیار به روز و کارآمد است که با دسترسی آسان به تمام اطلاعات جمع ‌آوری شده، اطلاعات تشکل‌ های دینی و انجمن ‌های اسلامی استان را به تفکیک دسته ‌بندی می ‌کند.
3042**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.