به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلام رضا دهقان جمعه شب در شورای اداری خاش که با حضور سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان برگزار شد اظهار داشت: خداوند را شاکریم که دولت با 2 ویژگی و شعار تدبیر و امید روی کار آمده و همچنان به این مبحث نگاه دارد.
وی توجه به مبحث اشتغالزایی و رونق دادن تولید و شکوفا کردن اقتصاد با بهره گرفتن از ظرفیت های کشاورزی و دامداری، گردشگری و اقتصاد مقاومتی را یادآور شد و گفت: حمایت ویژه از صنایع، معادن و توسعه کشت های نوین، با استفاده از تجربیات و تخصص کارشناسان سبب کاهش مشکلات تولید کنندگان می شود.
امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت شهرستان خاش نیز گفت: عزت و سربلندی کشور را مرهون خون مطهر شهیدان هستیم زیرا عاشقانه برای شکوه و عظمت ایران اسلامی تلاش کردند.
مولوی محمدعلی شهنوازی اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اعم از شیعه و سنی و قومیت های مختلف ملتی شجاع، وفادار و پاسدار ارزش ها هستند و به دشمنان اجازه نمی دهند که در امورات آنها دخالت کنند.
نماینده مردم شهرستان خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد نیز گفت: مردم سیستان و بلوچستان به توانایی های استاندار جدید ایمان و باور دارند که در مباحث گازرسانی، مرز، راه، آب و مباحث توسعه ای و تقسیمات کشوری ( بخش شدن پشتکوه به سرحد، بخش ایرندگان به شهر، دهستان اسماعیل آباد به شهر، بخش نوک آباد به شهرستان و تبدیل شدن دهستان های تفتان جنوبی و گوهرکوه و نازیل به بخش) آرزوهای دیرینه شان محقق شود.
علی کرد اهمیت رفع مشکلات تردد، حمل و جابجایی سوخت در منطقه مرزی روتک را خواستار شد و تاکید کرد: توجه به ظرفیت های مرزی سبب رونق اشتغال، تولید و کاهش مشکلات اجتماعی می شود.
وی همچنین بخشودگی وام ها و مشارکت بانکها برای حل مشکلات سرمایه گذاران را یادآور شد.
رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی خاش و نماینده بانوان این شهرستان نیز گفت: با نگاه بلند دولت جایگاه بانوان در مسائل اجتماعی و مشارکت در امورات مختلف برجسته شده است.
نسیبه پاکزاد اظهار داشت: بانوان شهرستان خاش در مبحث شوراها به خوبی توانستند شایستگی های خود را بروز دهند.
وی ادامه داد: برگزیده شدن 150شورای زن از میان 450 نامزد زن در جایگاه شورا در خاش اقدامی ارزشمند بود.
اسحاق هاشمزهی نماینده جوانان و عضو فعال ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در خاش با برشمردن مشکلات قشر جوان جامعه از نگاه ویژه استاندار به جوانان قدردانی کرد.
وی اهمیت پرکردن اوقات فراغت، تفریح، اشتغال، ازدواج و آموزش های کیفی و مهارت های شغلی، شکوفا کردن استعدادها با حمایت از کارآفرینان و استفاده از ایده های نو، مشارکت دادن جوانان در حوزه های مختلف آموزشی، اداری، رسانه ای و غیره را متذکر شد.
7310**3213 خبرنگار: محمد امین میربلوچزهی **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.