به گزارش ایرنا علی اوسط هاشمی روز جمعه در نشست با بانوان عضو شوراهای اسلامی روستایی خاش اظهار داشت: شناخت دقیق بانوان از مشکلات و کمبودها در جامعه و ورود آنان در عرصه های مختلف اجتماعی گره گشا در امور بوده و امید و نشاط را به جامعه تزریق می کند.
وی افزود: امام خمینی(ره) در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی با مدیریت درست و حضوری فعال توانستند بر اوضاع مدیریت کنند و نقش ارزشمند بانوان را در عرصه های مختلف جامعه فریاد بزنند.
وی ادامه داد: حضور بانوان در جامعه فرصت است و افتخار می کنیم که در ایران اسلامی این زمینه وجود دارد تا این قشر از جامعه بتوانند در عرصه های مختلف نقش آفرینی کنند.
وی تاکید کرد: همگان باید با کثرت آرا بتوانند توانمندی های خود را در جامعه به اثبات برسانند.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حضور بانوان نباید تنها در شوراها خلاصه شود بلکه باید در مناصب مختلف مدیریتی به نقش آفرینی بپردازند.
هاشمی بودن بر فرهنگ غنی عاشورایی و ادامه دادن راه شهیدان دشت کربلا را سبب پیشگیری از بی عدالتی، دفاع از حقوق انسانها، تکریم و ترویج احکام دینی و گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ذکر کرد.
فرماندار شهرستان خاش نیز در این نشست گفت: دولت تدبیر و امید و استاندار سیستان و بلوچستان شرایط حضور بانوان را در مناصب مختلف مدیریتی در این استان فراهم کردند.
محمد اکبر چاکرزهی اظهار داشت: زنان و مردان در دولت تدبیر و امید در کنار یکدیگر برای توسعه، رشد و آبادانی کشور نقش آفرینی می کنند.
وی ادامه داد: انتخاب حدود 30 زن به عنوان رئیس شورا در بخش مرکزی و ایرندگان خاش نشان از بالندگی آنان در جامعه است.
بخشدار مرکزی خاش نیز در این نشست گفت: حضور بانوان در عرصه شوراها نتیجه اعتماد دولت به این قشر و مشارکت دادن آنان در تمام امور کشور است.
مجتبی شجاعی اظهار داشت: بیشترین انتصاب بانوان در سطح کشور در مبحث شوراها متعلق به بخش مرکزی خاش است.
رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی خاش نیز گفت: حضور بانوان در این شهرستان سبب تقویت امید و نشاط در جامعه سیستان و بلوچستان و شکست نقشه های شوم دشمنان شده است.
نسیبه پاکزاد از حمایت های ویژه دولتمردان از بانوان و تلاش برای رشد، توسعه و آبادانی جامعه قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا شماری از بانوان خاش در این نشست به بیان دیدگاههای خود پرداختند.
7310**3213 خبرنگار: محمد امین میربلوچزهی **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.