مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدرسه ادیبان کنارک به نمایندگی از 96 مدرسه سیستان و بلوچستان افتتاح شد.
علیرضا نخعی بیان کرد: برای بهره برداری مدرسه ادیبان 6 میلیارد ریال با مشارکت خیران و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان هزینه شده است.
وی ادامه داد: 96 مدرسه یاد شده در قالب 260 کلاس درس با 144 میلیارد ریال اعتبار در سیستان و بلوچستان ساخته شده است.
وی بیان کرد: از این تعداد 19 مدرسه با 48 کلاس درس و با اعتبار 29 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و 56 مدرسه با 157 کلاس درس با اعتبار 62 میلیارد ریال از محل کمک های مردمی در سیستان و بلوچستان ساخته شده است.
وی تصریح کرد: 21 مدرسه با 55 کلاس درس با اعتبار 53 میلیارد ریال نیز به صورت مشارکتی ساخته شده است.
به گزارش ایرنا سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش به همراه هیاتی صبح امروز /دوشنبه/ وارد فرودگاه کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان شد و مورد استقبال معاون سیاسی اجتماعی استانداری، مسئولان و شماری از بزرگان و معتمدان قرار گرفت.
وزیر آموزش و پرورش در این سفر 2 روزه به سیستان و بلوچستان چندین طرح عمرانی و آموزشی را افتتاح و کلنگ زنی می کند و دیدارهای مختلفی با فرهنگیان این استان خواهد داشت.
کلنگ زنی مرکز آموزشی رفاهی در کنارک و چابهار، دیدار با فرهنگیان سواحل مکران در دانشگاه دریانوردی، کلنگ زنی چند پروژه آموزشی، بازدید از مدارس حاشیه شهر، دیدار با خانواده شهدای دانش آموز از دیگر برنامه های سفر بطحایی به جنوب سیستان و بلوچستان است.
وی همچنین به منظور شرکت در شورای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان فردا/سه شنبه/ به زاهدان سفر می کند.
3043**3213 خبرنگار: رستم کریمی **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.