رضا گلزاری مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای طرح های اشتغالزایی با هدف ایجاد اشتغال پایدار و افزایش روحیه خودباوری و خوداتکایی در میان افراد کم بضاعت جامعه است.
وی بیان کرد: طرح های اشتغالزایی در زمینه مشاغل خانگی و خود اشتغالی بوده که با پرداخت بیش از 11 میلیارد ریال اعتبار و از طریق منابع مالی بانک های عامل و منابع داخلی کمیته امداد ایجاد شده است.
وی افزود: 35 طرح مشاغل خانگی، 34 مورد تسهیلات خود اشتغالی با معرفی به بانکهای عامل به ارزش هشت میلیارد ریال، 40 طرح مشاغل خانگی و هفت مورد طرح خود اشتغالی به ارزش سه میلیارد و 300 میلیون ریال از محل منابع داخلی کمیته امداد امام (ره) به متقاضیان پرداخت شده است.
رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) چابهار گفت: سختگیری های بی مورد، دریافت وثایق سنگین و اخذ ضمانت نامه های خاص برخی از بانکها از جمله مشکلات مهم در جریان اعطاء وام است.
گلزاری مقدم خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات مالی و معیشتی جامعه هدف کمیته امداد درخواست همکاری بیشتر از بانک ها و مسئولان را داریم.
وی اظهار امیدواری کرد با جذب اعتبارات و ایجاد اشتغال بیشتر و مرتفع شدن مشکلات یاد شده کمیته امداد چابهار به تعهدات اشتغال خود در سالجاری که افزون بر ایجاد ۲۰۰ شغل است عمل خواهد کرد.
به گزارش ایرنا بیش از 2 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) چابهار هستند و سالانه برای بیش از 250 نفر اشتغال ایجاد می کند.
شهرستان چابهار از توابع استان سیستان و بلوچستان با 260 هزار نفر جمعیت از شمال به شهرستان های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان (مکران) و از غرب به بندر کنارک متصل است.
منطقه آزاد و بندر زیبای چابهار واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
3043**3213 خبرنگار: رستم کریمی نژاد **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.