صاحب گل صالحی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بهره برداری از شبکه برق رسانی به روستاهای کناردر و سنت سر بنت به طول5.4 کیلومتر فشار ضعیف،42 کیلومتر فشار متوسط و نصب پنج دستگاه ترانسفورماتور با اعتبار 25میلیارد ریال با ظرفیت پوشش 55خانوار از جمله طرح های افتتاح شده امروز نیکشهر بود.
وی ادامه داد: همچنین راه اندازی مراکز خدمات جامع سلامت روستایی دهان و دسک بنت با اعتبار یک میلیارد و400 ریال اعتبار، ایستگاه فرستنده دیجیتال توتان به ارزش یک میلیارد ریال با قابلیت پوشش هزار و 500 نفر از ساکنان پنج روستا، راه اندازی پنج واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد شهربنت با اعتبار یک میلیارد و250میلیون ریال از دیگر طرح های افتتاح شده امروز این شهرستان بود.
وی افزود: راه اندازی نمایندگی خدمات بهزیستی بخش بنت، طرح توسعه شبکه برق شهری بنت با چهار میلیارد ریال اعتبار و حجم 760متر شبکه فشار ضعیف، 680متر فشار متوسط و نصب یک دستگاه ترانس طرح های چهارمین روز دهه فجر است.
وی گفت: همچنین امروز عملیات ساخت طرح برق رسانی به روستای کدل توتان نیکشهر با اعتبار افزون بر پنج میلیارد ریال آغاز شد.
فرماندار نیکشهر اظهار داشت: 43 طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی، آموزشی، ورزشی و بهداشتی به مناسبت دهه فجر در نقاط روستایی و عشایری این شهرستان در حال بهره برداری است.
صالحی ادامه داد: افزون بر 27 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح ها هزینه شده است.
وی ادامه داد: با راه اندازی این طرح ها 141 هزار نفر از مردم نیکشهر از مزایای آنها بهره مند می شوند.
به گزارش ایرنا شهرستان نیکشهر با 395 روستا، چهار بخش بنت، لاشار، آهوران و مرکزی و 141 هزار و 894 نفر جمعیت در فاصله 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7316** 3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.