به گزارش ایرنا مهرداد جهاندیده روز پنجشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: خدمات این وزارتخانه همه افراد جامعه را از بدو تولد تا پس از حیات شامل می شود.
وی ادامه داد: گستره این فعالیت ها بیانگر اجتماعی بودن و جامعیت داشتن خدمات ارائه شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کشور است.
وی با اشاره به وجود 11 دستگاه تابعه وزارت متبوع در سیستان و بلوجستان گفت: خدمات بیمه ای، درمانی، مالی، توانبخشی، مهارت آموزی و اشتغال و کارآفرینی بخشی از وظایف عملکردی این دستگاهها در سراسر استان است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان بر نقش مهم روابط عمومی های دستگاههای تابعه وزارت متبوع در انعکاس مطلوب اقدامات و خدمات ارائه شده به مردم تاکید کرد.
جهاندیده با بیان اینکه دستگاههای تابعه وزارت متبوع در سیستان و بلوچستان از شاخص های خیلی خوبی بهره مند اند گفت: کسب رتبه سوم شورای هماهنگی مدیران دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور برای این استان، حاصل هم افزایی و تعامل بین بخشی و فرابخشی دستگاههای تابعه است.
وی تاکید کرد: بسیاری از برنامه های دولت دوازدهم در زمینه فقر زدایی، اشتغالزایی و مباحث اجتماعی مربوط به حوزه عملکردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که توسط دستگاههای تابعه در استان ها انجام می شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان همچنین از ابلاغ شیوه نامه اجرایی پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی از سوی دولت و وزارت متبوع به استان ها خبر داد و افزود: بزودی فرایند پرداخت تسهیلات به متقاضیان اعلام خواهد شد.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.