به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه های این هفته نماز جمعه خاش اظهار داشت: دانشگاه و حوزه مکمل هم در مسائل فرهنگی و اجتماعی، آموزشی و توسعه ای هستند.
وی افزود: اهمیت دادن به پژوهش و حمایت از نخبگان علمی و پژوهشگران سبب ارائه خدمات شایسته به اقشار مختلف جامعه می شود.
وی با گرامیداشت روز حمل و نقل و رانندگان گفت: حمل و نقل از عناصر بسیار مهم در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی و سازندگی در کشور است و در سال های دفاع مقدس فعالان این عرصه یاری گر رزمندگان بودند و همچنان در آبادانی کشور و تامین نیازهای اساسی مردم نقش آفرینی می کنند.
امام جمعه خاش ادامه داد: تصمیم بی خردانه ترامپ رئیس جمهور آمریکا با اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم جعلی و کودک کش صهیونیسم به امید خداوند سبب استحکام و قوت امت اسلامی و نابودی دشمنان می شود.
امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت خاش نیز در نمازجمعه این هفته گفت: با وحدت و همدلی مسلمانان، عزت و شکوه به اسلام هدیه می شود و رمز جاودانگی و پایداری امت اسلامی در وحدت است.
مولوی محمدعلی شهنوازی بیان کرد: قدس شریف سرزمین مقدس مسلمانان و مسجدالاقصی به عنوان قبله نخست امت اسلام خط قرمز مسلمانان به شمار می رود و رئیس جمهور احمق و نادان آمریکا حق اظهار نظر در خصوص مقدسات جهان اسلام را ندارد.
امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش نیز در خطبه های این هفته با محکوم کردن تصمیم و موضع اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا در خصوص اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیسم، از اقدامات ارزشمند کشورهای اسلامی و اتحادیه علمای جهان اسلام برای اعلام مسجد الاقصی به عنوان پایتخت سرزمین اسلامی فلسطین و قبله نخست مسلمانان تشکر کرد و گفت: باید امت اسلامی برای نابودی کفار ظالم و مستکبران جهان ید واحد باشند.
مولوی محمد عثمان قلندرزهی بیان کرد: امت اسلامی باید با شناخت توطئه های دشمنان، اتحاد و انسجام خود را بیش از پیش به دنیا نشان دهند.
مولوی عبدالستار حسین زهی امام جمعه مسجد جامع حنفاء اهل سنت خاش هم در خطبه های این هفته با تاکید بر اینکه دشمنان از هر لحاظ برای نابودی اسلام تلاش می کنند، گفت: وحدت، اخوت و برادری سبب حیات و پویایی امت اسلامی می شود.
به گزارش ایرنا خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310**3042 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی **انتشار دهنده: محدثه حیدری گرجی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.