مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با ارائه آموزش‌های تخصصی در هشت ماهه نخست سال جاری حوادث در ناوگان حمل و نقل جاده ای منطقه چابهار 46 درصد کاهش داشته است .

مصطفی نخعی، در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار در جهت افزایش سطح علمی و تخصصی رانندگان نفتکش اقدام به برگزاری1200 ساعت آموزش دوره‌های عمومی و تخصصی در زمینه‌های مختلف در هشت ماهه نخست سالجاری کرده است.

وی در ادامه به کاهش چشمگیر حوادث جاده ای ناوگان حمل و نقل منطقه طی هشت ماه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و افزود : با توجه به اهمیت جایگاه آموزش نیروی انسانی و با هدف ارتقای آمادگی، شناسایی عوامل بروز حادثه و کاهش اثرات ناشی از آن در هشت ماهه نخست سالجاری با بهره گیری از دانش فنی و تخصصی اساتید و کارشناسان مجرب سازمان هلال احمر، پلیس راهور ، اداره راهنمایی و رانندگی و اداره کار و رفاه اجتماعی در زمینه های مختلف اقدام به برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی جهت رانندگان ، پیمانکاران حمل و نقل و سایر ذینفعان در منطقه شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی جنوب سیستان و بلوچستام در ادامه ضمن تاکید بر وظیفه دشوار و مهم رانندگان نفتکش ها در برقراری انظباط جاده‌ای و جلوگیری از بروز حوادث جاده‌ای افزود: برگزاری دوره های آموزشی کاربردی و تاکید بر رعایت الزامات قانونی در رانندگی برای تمامی فعالان عرصه حمل مواد نفتی بسیار مهم و ضروری است و می‌بایست در جهت استمرار ارائه آموزش‌های مذکور بکوشیم .

نخعی در پایان خاطرنشان ساخت: امیدواریم با ارائه آموزش‌های مستمر و توجه رانندگان به موارد مطروحه در این کلاس‌ها، شاهد ارتقای روزافزون فرهنگ صحیح رانندگی و به دنبال آن کاهش تصادفات و خطرات جاده ای باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.