به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی روز یکشنبه در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان که با حضور رئیس جمهوری و هیات دولت در چابهار برگزار شد اظهار داشت: رئیس جمهوری با چهار بار حضور خود در دولت یازدهم و دوازدهم در این استان نشان داد که علاقه زیادی به رفع مشکلات این منطقه دارد.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: مشکلات شمال این استان در بخش های مختلف از جمله بی آبی سبب سفر روز گذشته رئیس جمهوری به این منطقه شد.
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه افتتاح بندر چابهار حماسه ای دیگر در ایران بود، تصریح کرد: چابهار در آینده یک کریدور مهم برای توسعه ایران و کشورهای افغانستان، چین، هند و آسیای میانه می شود.
آیت الله سلیمانی گفت: با وجود تلاش های صورت گرفته در ادوار گذشته سیستان و بلوچستان همچنان از محرومیت رنج می برد و نیازمند نگاه ویژه دولت است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: در زمان جنگ سواحل مکران نقطه امنی برای ایران اسلامی و این استان بوده است.
به گزارش ایرنا دکتر روحانی و هیات همراه در نخستین سفر استانی خود در دولت دوازدهم روز شنبه وارد منطقه سیستان در شمال سیستان و بلوچستان شدند و بعد از دیدار با مردم منطقه سیستان و شرکت در نشست های مختلف و افتتاح طرح ها در زاهدان، شب گذشته وارد چابهار شدند و امروز فاز نخست بندرشهید بهشتی چابهار با دستور رئیس جمهوری افتتاح شد.
در این سفر وزرای نیرو، کشور، جهاد کشاورزی و ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس سازمان میراث فرهنگی، رئیس سازمان بهزیستی و معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده دکتر روحانی را همراهی می کنند.
نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان با حضور رئیس جمهوری در سالن نشست های منطقه آزاد چابهار همچنان ادامه دارد.
3043**3042 خبرنگار: رستم کریمی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.