نبی بخش داودی روز سه شنبه در حاشیه نشست ستاد بزرگداشت هفته وحدت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تقویت یکپارچگی میان مسلمانان با هدف مقابله با دسیسه های دشمنان ضروری است.
وی افزود: امروزه دشمنان اسلام به ویژه استکبار جهانی و صهیونیسم بر قدرت مسلمانان آگاه اند و از انسجام و اتحاد میان آنان هراس دارند.
وی ادامه داد: دشمنان به خوبی می دانند که تنها راه نفوذ، ایجاد اختلاف میان مسلمانان است بر این اساس امت اسلامی باید با بصیرت و حفظ انسجام خود دشمن را در رسیدن به خواسته هایش ناکام بگذارند.
فرماندار ایرانشهر گفت: این شهرستان به سبب سکونت اقوام و طوایف مختلف از جایگاه ویژه ای در حوزه وحدت و همدلی قشرهای مختلف مردم برخوردار است.
داودی ادامه داد: هفته وحدت به عنوان یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ارزش و منزلت خاصی در میان مردم سیستان و بلوچستان به ویژه این شهرستان دارد و ستاد هفته وحدت نیز ویژه برنامه های متنوعی برای این هفته تدارک دیده است.
وی اظهار داشت: برگزاری همایش وحدت و اخوت، غبارروبی مزار شهدا، ویزیت رایگان بیماران، همایش بزرگ علما، نخبگان و جوانان، شب شعر، رقابت های قرآنی، محفل انس با کلام الله مجید، برپایی ایستگاههای صلواتی در مناطق مختلف شهر و رقابت های فرهنگی و ورزشی از جمله ویژه برنامه های هفته وحدت در ایرانشهر است.
به گزارش ایرنا دوازدهم تا هفدهم ربیع‌ الاول از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است.
7314**3042 خبرنگار: محمد هادی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.