علیم یارمحمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: استکبار جهانی داعش را در کشورهای اسلامی به وجود آورد تا مسلمانان را از بین ببرد.
وی افزود: استکبار جهانی داعش را تا پشت مرزهای ایران اسلامی کشاند اما با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسئولان نظام این گروهک تروریستی در خارج از مرزهای کشور نابود شد.
وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران سعی کرد تا نیروهای داعش را در نقطه ای که تشکیل شده بودند نابود کند و به فضل الهی این امر امروز محقق شد.
وی تصریح کرد: کشورهای اسلامی باید هوشیار باشند و اجازه ندهند که این گروهک تروریستی پایگاه جدیدی ایجاد کند.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: داعش برای لکه دار کردن چهره رحمانی اسلام توسط استکبار جهانی به وجود آمده بود.
یارمحمدی اظهار داشت: تسلیم بودن و زندگی کردن با صلح و آرامش در کنار سایر مذاهب و ادیان از ویژگی های بارز یک مسلمان حقیقی است که این موارد حتی زره ای در گروههای تکفیری و داعش که به نام اسلام دست به جنایت می زدند وجود نداشت.
وی بیان کرد: داعش سبب از بین رفتن تعداد زیادی از کوکان، زنان و مردان در ممالک اسلامی و سایر کشورهای جهان شد.
وی افزود: کشورهای اسلامی پس از نابودی داعش باید چهره واقعی و رحمانی اسلام را که به وسیله این گروه تروریستی مخدوش شده بود را به جهانیان نشان دهند.
وی تصریح کرد: کشورهای اسلامی برای جلوگیری از به وجود آمدن گروههای تکفیری باید با یکدیگر اتحاد و همبستگی داشته باشند.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار جهانی و صهیونیست پس از بین رفتن داعش بیکار نخواهند نشست و نسخه های جدیدی علیه کشورهای اسلامی طراحی خواهند کرد.
یارمحمدی اظهار داشت: کشورهای اسلامی باید بیش از پیش مراقب حرکات و نقشه های شوم استکبار جهانی در منطقه باشند و اجازه ایجاد گروههای تکفیری جدیدی در منطقه را ندهند.
وی افزود: خوشبختانه مسلمانان از ابتدای شکل گیری گروهک های تروریستی و داعش چهره خبیث و پلید آنان را شناختند و به مقابله با آنان برآمدند.
وی بیان کرد: مسلمانان باید ماهیت گروه تکفیری و تروریستی داعش را به جهانیان معرفی کنند.
نماینده اهل سنت مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: به طور قطع اگر داعش از بین نمی رفت همچون دمل های چرکین تمام جهان را فرا می گرفت و از هیچ جنایتی فروگذار نبود.
یارمحمدی اظهار داشت: خوشبختانه نابودی داعش تاکنون به خوبی انجام شده و باید باقیمانده و ریشه این گروه تکفیری نیز به طور کامل نابود شود.
به گزارش ایرنا سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه شنبه 30 آبان ماه طی نامه‌ای به محضر رهبر معظم انقلاب پایان سیطره شجره خبیثه داعش را اعلام کرد و این پیروزی بزرگ را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و جهان اسلام تبریک گفت.
رهبر معظم انقلاب نیز در پاسخ به این نامه ضمن تجلیل از رشادت های فرماندهان و جوانان مدافع حرم بر غافل نشدن از کید دشمنان تاکید کردند.
3213**6081 خبرنگار: اکبر نوری **انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.