به گزارش ایرنا در این پیام که نسخه ای از آن روز دوشنبه به ایرنا نمابر شده آمده است: حادثه تلخ و غم انگیز زمین لرزه شب گذشته در غرب کشور که منجر به جان باختن و مصدومیت جمعی از هم میهنان عزیز شد، تاسف و تالم فراوان مردم ایران را در پی داشت.
در این پیام آمده است: اینجانب به نیابت از مردم شریف و مدیران سخت کوش جنوب شرقی ترین استان کشور، ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به داغدیدگان این حادثه تاسف بار، از درگاه خداوند منان برای درگذشتگان غفران الهی، مصدومان شفای عاجل و بازماندگان و خسارت دیدگان، صبر و شکیبایی مسئلت کرده و آمادگی هرگونه مساعدت مقتضی را اعلام می دارم.
به گزارش ایرنا، وقوع زمین لرزه ای با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین(ریشتر) ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 ، استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق در نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده، آسیب زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است.
بر اساس اعلام مسئولان، تا ساعت 16:20 امروز دوشنبه، زلزله غرب کشور 387 نفر کشته و 6 هزار و 603 نفر مصدوم بر جا گذاشته است.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.