رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تمامی اقدامات تشخیصی -درمانی لازم برای دانشجوی پزشکی بستری در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان ، انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنادر چند روز اخیر یک دانشجوی پزشکی به علت کاهش سطح هوشیاری ، تب و تشنج به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) منتقل شده و روند درمان این بیمار در دستور کار این بیمارستان قرار گرفته است.

 در جلسه علمی که روز گذشته  با حضور رئیس دانشگاه، معاون آموزشی، رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) و رئیس دانشکده پزشکی برگزار شد؛ خلاصه شرح حال، نتایج معاینات، آزمایشات و سایر اقدامات پاراکلینیکی انجام شده که تا کنون برای بیمار که یک دانشجوی پزشکی است،مطرح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این جلسه گفت: بعد از اینکه خانواده این دانشجو، ایشان را به بیمارستان منتقل کرده اند، اقدامات تشخیصی و درمانی بر اساس آخرین معیارهای علمی انجام شده است که خوشبختانه این امر رضایت و قدردانی والدین محترم ایشان را نیز به دنبال داشته است. 

محمودرضا میری افزود: بسیاری از اقدامات تشخیصی و درمانی که برای این بیمار انجام شده در ساعات و روزهای تعطیل آخر هفته بوده است. 

وی با اشاره به ضرورت حفظ حریم شخصی بیمار، این امر را از ضروریات و محورهای اصلی حرفه پزشکی و پرستاری برشمرد، و گفت: متاسفانه برخی از رسانه‌ها برنامه درمانی برای این بیمار ارائه داده  و به نوعی مدعی شده اند که این بیمار باید به خارج از استان منتقل شود، این در حالی است که انتقال بیماران بر اساس نظام ارجاع و با توجه به شاخص های علمی صورت می گیرد و در این مورد خاص هم تاکید اینجانب بر این بوده است که با توجه به اصول نظام ارجاع، و در صورت لزوم، هماهنگی های مربوط به انتقال بیمار توسط دانشگاه انجام شود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.