به گزارش ایرنا معصومه هادی چهارشنبه شب در آیین هفته جهانی کودک در سرسرای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زابل اظهار داشت: کودکی یکی از مهم ترین دوران زندگی است و هر آنچه کودکان در این دوره آموخته های بیشتری کسب کنند در آینده تواناتر خواهند شد.
وی افزود: کودکان بزرگترین سرمایه های یک کشور هستند و برای پرورش فکر آنان باید سرمایه گذاری زیادی شود.
وی بیان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان وبلوچستان از شمال تا جنوب این استان در خدمت کودکان است و برای پرورش آنان تمام تلاش خود را انجام می دهد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان یکی از اهداف این نهاد را ترویج کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و افزود: مطالعه کتاب باید یکی از الگوهای مهم در زندگی همگان قرار گیرد.
به گزارش ایرنا در حاشیه برپایی جشن هفته جهانی کودک در کانون پرورش فکری کودکان و جوانان شماره یک زابل نمایشگاه دستاوردهای کودکان و نوجوانان این کانون شامل غرفه های نقاشی، صحنه سازی واقعه کربلا، نمایشگاه عکس محرم و دست سازهای کودکان با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی زابل، مربیان و مدیران کانون های پرورش فکری کودکان شهرهای زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز افتتاح شد.
7317**3213 خبرنگار: حامد غلامی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.