به گزارش ایرنا در پیام آیت الله عباسعلی سلیمانی که نسخه ای از آن روز چهارشنبه به ایرنا نمابر شده آمده است: ضایعه درگذشت عالم زاهد مولوی محمد یوسف حسین پور سبب تاثر و اندوه فراوان شد.
در بخشی از این پیام آمده است: آن عالم فرزانه که با کوله باری از علم و دانش و آگاهی فراوان از احادیث نبوی (ص)، عمر پر برکت و گرانبهای خویش را در راه ترویج فرهنگ و معارف اسلامی و تربیت شاگردان علوم دینی در حوزه علمیه گشت سروان پرداخت و خیل عظیم مشتاقان سیره و روش او از کرسی تدریس و آثار علمی ایشان بهره های معنوی و علمی بردند که تلاش های دلسوزانه و خیرخواهانه برای وحدت و همدلی به یادگار خواهد ماند.
در ادامه پیام نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان آمده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت به حوزه‌های علمیه، عموم مردم این استان خاصه مردم شریف سراوان، غاطبه آقایان مولوی ها، شاگردان و ارادتمندان آن روحانی وارسته و به ویژه خانواده آن مرحوم از درگاه ایزد منّان غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبائی را مسئلت می‌ کنم.
به گزارش ایرنا مولوی محمد یوسف حسین پور به عنوان یکی از علما و شخصیت های برجسته اهل سنت و مدیر حوزه علمیه گشت سراوان روز گذشته براثر بیماری در سن 87 سالگی دارفانی را وداع کرد.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.