محمود دولت کردستانی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رسانه ظرفی است که باید برای مردم بجوشد و خروجی و محتوای فعالیت آن برای جامعه نتیجه بخش باشد.
وی افزود: با مسئولی که با مردم نباشد کاری نداریم اما همکاری لازم را با مدیر مردمی، بدون داشتن نگاه قومی و مذهبی به عنوان اصحاب رسانه انجام می دهیم.
وی گفت: هر رسانه ای در صورت فروختن قلم خود به حزب و گروه خاص به سمت نابودی پیش می رود و سرمایه بزرگی به اسم اعتماد مردم را از دست می دهد.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بخش فرهنگ این استان گرفتار زلزله هشت ریشتری است بر این اساس تمام فعالان این عرصه از جمله رسانه ها، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، حوزه هنری و سایر دستگاههای مرتبط با فرهنگ باید با شکل دهی یک حرکت منسجم فرهنگی برای بهبود وضعیت این حوزه اقدامات لازم را انجام دهند.
کردستانی افزود: حوزه فرهنگ و رسانه سیستان و بلوچستان نیاز به یک اقدام جدی دارد زیرا ادامه این روند آسیب جدی به جامعه وارد می کند.
وی ادامه داد: نتیجه عملکرد ضعیف رسانه ها در حوزه اطلاع رسانی هر استانی، آگاهی کم مردم آن منطقه از وضعیت استان و کشور خود و ضعف روحیه مطالبه گری صحیح است.
وی گفت: مردم سیستان و بلوچستان بسیار نجیب و اهل سکوت هستند و این وظیفه رسانه هاست که زبان گویای آنان برای تحقق خواسته هایشان باشند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با وجود مشکلات مالی حاکم بر این سازمان به شدت به دنبال پیگیری مطالبات و تقاضاهای مردم از مسئولان هستیم که بر اساس شنیدها سبب افزایش رضایتمندی مردم از این رسانه شده است.
کردستانی افزود: با وجود مشکلات مالی و کمبود نیرو، همکارانمان در صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان توانستند موفقیت های چشمگیری در جشنواره های کشوری به دست آوردند.
وی ادامه داد: کسب رتبه برتر کشور در حوزه انیمیشن در ارزیابی سیمای استان ها، مقام نخست در جشنواره تولیدات مراکز استان ها در میان 33 مرکز، دریافت هدهد زرین بابت مستند رادیویی نقطه صفر و چهار دیپلم افتخار در حوزه موسیقی تنها بخشی از افتخارات اخیر همکاران صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان است.
وی بیان کرد: نیروهای توانمند این مرکزی در بخش های خبر و گزارش نیز رتبه های برتر را بدست آوردند.
کردستانی ابراز امیدواری کرد روند رو به جلوی صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان در زمینه جلب رضایت مردم با انتشار مشکلات و واقعیت ها ادامه داشته باشد.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.