به گزارش ایرنا همایش پیاده روی در زاهدان از میدان دکتر حسابی تا پارک ملت برگزار شد و خانواده ها با حضور در این ورزش صبحگاهی به یادشهدای دفاع مقدس به پیاده روی پرداختند.
در شهرستان خاش امام جمعه، شماری از مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، کارکنان ادارات و نهادها و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.
در اجرای این همایش فرمانداری خاش، ناحیه مقاومت بسیج و سپاه، شهرداری، اداره ورزش و جوانان، اتاق اصناف، بهزیستی، آموزش و پرورش و تعزیرات حکومتی مشارکت داشتند.
در این همایش که به مسافت سه کیلومتر در جاده سلامت تا کوهستان پارک برگزار شد به شرکت کنندگان با انجام مراسم قرعه کشی جوایزی اهداء شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش با گرامیداشت ایام دفاع مقدس گفت: برگزاری همایش های پیاده روی و کمک به ترویج ورزشهای همگانی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و حفظ سلامت مردم انجام می شود.
سرهنگ پاسدار حسن فضلی بیان کرد: دفاع مقدس و دوران هشت سال جنگ تحمیلی یادآور روزهای سختی است که مردم ما در کنار رزمندگان اسلام، ارتشیان دلاور، بسیجیان و سپاه سرفراز توانستند در جبهه های حق علیه باطل حضور یافته و در مقابل دشمن ایستادگی و از خاک میهن و ارزشهای اسلام و انقلاب پاسداری کنند.
به همین مناسبت مسابقات ورزشی تنیس، فوتسال، پرس سینه، هندبال، فوتبال، ورزشهای رزمی موتای، دارت و غیره نیز در خاش اجرا شد.
به گزارش ایرنا خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310**6081 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی**انتشار دهنده: حیدر سرایانی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.