محمود میرامامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله نخست جمع آوری کمک های مردمی به دانش آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید از امروز در تمام نقاط استان آغاز شده است.
وی افزود: 54 پایگاه ثابت و 160 پایگاه سیار کمیته امداد سیستان و بلوچستان جمع آوری کمک های مردمی در جشن عاطفه های امسال را بر عهده دارند.
وی گفت: همچنین 150 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی با همکاری بسیج در سطح استان فعال شده است.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان اظهار داشت: 350 نیروی رسمی و 110 نیروی غیر رسمی این مجموعه در کنار بیش از 500 نیروی افتخاری با همکاری اقشار مختلف جامعه از جمله معتمدان، خیران و نیکوکاران تا ساعت 20 امشب کار جمع آوری مرحله نخست کمک های مردمی در جشن عاطفه را انجام می دهند.
میرامامی افزود: فردا همزمان با نماز عبادی سیاسی جمعه نیز در تمام مکانهای برگزاری این فریضه الهی در سطح استان پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی ویژه جشن عاطفه ها مستقر خواهد بود.
وی گفت: کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده در آستانه آغاز سال تحصیلی میان دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.
وی ادامه داد: مرحله دوم جمع آوری کمک های مردمی جشن عاطفه ها نیز مهرماه امسال با شعار هر مدرسه یک پایگاه در فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان برگزار می شود.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان افزود: سال گذشته بیش از 20 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و نیکوکار استان در قالب جشن عاطفه ها جمع آوری شد که امسال پیش بینی می شود با همکاری موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد و اقشار مختلف جامعه شاهد افزایش آن باشیم.
وی گفت: 9 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی در روزهای گذشته در آستانه سال تحصیلی جدید توسط مردم خیر و نوعدوست سیستان و بلوچستان اهدا شده است.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومترمربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و بیش از 2 میلیون و 775 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.
حدود 600 هزار دانش آموز سیستانی و بلوچستانی از اول مهرماه سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.
3042** 6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.