سیاوش پیروزی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت های پرورش اندام
جام شهدای مدافع حرم، گرامیداشت سردار شهید محسن حججی نیمه دوم شهریورماه به میزبانی هیات بدنسازی و پرورش اندام سیستان و بلوچستان برگزار شد.
وی ادامه داد: در این دوره از رقابت های کشوری 100 ورزشکار از استانهای کرمان،خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در قالب 12 تیم شرکت داشتند.
وی با تشریح نتایج این رقابتها بیان کرد: در رقابت های تیمی نوجوانان تیم های باشگاه شهید پیروزی، باشگاه آب منطقه ای و باشگاه البرز هر سه از سیستان و بلوچستان رتبه های برتر
در رده جوانان: باشگاه خلیج فارس، باشگاه آب منطقه ای و باشگاه البرز هر سه از سیستان و بلوچستان به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.
همچنین در نتایج تیمی بزرگسالان این دوره از رقابت ها به ترتیب باشگاه خلیج فارس، باشگاه صدرا و باشگاه یزدان هر سه از سیستان و بلوچستان بر سکوی اول تا سوم ایستادند.
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام سیستان و بلوچستان گفت: این هیات در سالهای اخیر با برنامه ریزی ها و اقدامات شایسته توانسته وضعیت این هیات را در استان و کشور ارتقا دهد به گونه ای که تعداد ورزشکاران این هیات از 300 نفر در سال 94 هم اینک به سه هزار و 270نفر ارتقا یافته است.
وی بیان کرد: همچنین تعداد باشگاههای فعال بدنسازی و پرورش اندام استان از 28 باشگاه در سال 94به 89 باشگاه افزایش پیدا کرده است که این امر گام مهمی در رشد و توسعه ورزش محسوب می شود.
به گزارش ایرنا افزون بر 70 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی هم اینک در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت ورزشی هستند.
7316** 6081 خبرنگار: جهانی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.