محمود فرخزاد در حاشیه اجرای این تئاتر در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تئاتر با حضور 21 بازیگر که دو نقش اصلی آن را نگار امیری و حمید محمد پناهی، موسیقی رضا داور، نورپردازی حجت نوروزی و طراحی لباس آن را نیز فاطمه سادات داودی و معصومه جهانتیغ برعهده دارند، از امروز به روی صحنه رفت.
وی اظهارداشت: این تئاتر پس از بازبینی به مرحله استانی راه پیدا کرده است و در روز پنجشنبه 23 شهریور در زاهدان مقابل داوران جشنواره تئاتر استانی سیستان وبلوچستان به نمایش گذاشته می شود.
نویسنده تئاتر خواب خشک گندم گفت: این تئاتر با موضوع خشکسالی و نگاه به حضور پررنگ زنان از گذشته تاکنون است و زن در مقابل خشکی و پلیدی ایستادگی و در مبارزات گاهی با شکست و گاهی با پیروزی رو به رو می شود.
وی بیان کرد: تاثیر خشکسالی در منطقه سیستان امروز بسیاری از هنرمندان به ویژه تئاتر را وارد عرصه کرده است و این نگاه باعث شده تا شاعر با شعر، عکاس با عکس و دیگر هنرها خشکسالی را به مردم بازتاب دهند.
فرخزاد افزود: مردم سیستان در طول 18 سال گذشته با خشکسالی دست و پنجه نرم کرده و همچنان برای زندگی و زنده بودن در تلاشند تا در آینده نزدیک به یک نتیجه مثبت دست پیدا کنند.
وی با بیان اینکه 18 بازیگر تئاتر خواب خشک گندم از بازیگرانی هستند که به تازگی در حوزه تئاتر ورود کرده اند گفت: این افراد بسیار با استعداد و توانمند هستند به طوری که با وجود تمام کمبودها به گونه ای تلاش کردند که این کمبودها خللی در کارشان ایجاد نکرد و به خوبی درخشیدند.
کارگردان تئاتر خواب خشک گندم از حمایت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زابل تقدیر کرد.
7317**6081 خبرنگار: حامد غلامی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.