سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی روز جمعه در حاشیه بازدید از محل برگزاری بازسازی واقعه غدیر خم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از 2 ماه گذشته تسطیح بیش از 10 هکتار از اراضی حاشیه کمربندی آیت الله سیستانی برای نقش آفرینی هنرمندان با کمک تمام دستگاههای اجرایی زابل فراهم شده است.
وی اظهار داشت: برای حضور مردم و سادات منطقه جایگاه ویژه ای تدارک دیده شده است تا مردم به راحتی بتوانند اجرای هنرمندان را مشاهده کنند.
وی بیان کرد: در آیین بازسازی واقعه غدیر شماری از مسئولان لشکری، کشوری، استانی و شهرهای پنج گانه منطقه سیستان حضور دارند.
وی واقعه غدیر را مرکز سقل وحدت تمام مسلمانان جهان عنوان کرد و گفت: با توجه به تاکید پیامبر اکرم(ص) در بحث خطبه غدیر که حاضران به غایبان، پدران به فرزندان تا روز رستاخیز موضوع غدیر را نقل کنند بازسازی این واقعه در دارالولایه سیستان با محوریت شهر زابل برگزار می شود.
سرهنگ ثمره حسینی اظهارداشت: با توجه به حجم گسترده اجرای واقعه غدیر شرایط مناسبی برای گروه مستند ساز، عکاسان و خبرنگاران فراهم شده است.
به گزارش ایرنا بازسازی واقعه تاریخی غدیرخم شنبه 18 شهریور ساعت 16 در محل کمربندی آیت الله سیستانی و ابتدایی جاده زابل – زهک برگزار می شود.
7317**3213 خبرنگار: حامد غلامی **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.