دکتر مهدی حسینی روز سه شنبه درحاشیه بازدیداز از مناطق سیل زده ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خدمات واکسیناسیون دامها، آموزش و مراقبت، مبارزه با حشرات، کنه ها، اجرای دقیق سیستم پایش و مراقبت از بیماری های مشترک انسان و دام از جمله شاربن و هاری، واکسیناسیون بیماری های واگیر دامی بوسیله تیم های اداره دامپزشکی ایرانشهر در مناطق سیل زده در حال انجام است.
وی بیان داشت: درصورتی که دامی به بیماری مبتلا شود از محل منابع ملی به دامدار خسارت پرداخت می شود.
به گزارش ایرنا بارندگی های پراکنده از پنجشنبه هفته گذشته تا یکشنبه سبب طغیان رودخانه های فصلی و سیلاب در مناطق جنوب و جنوب شرق سیستان و بلوچستان شد.
نیروهای امدادی دستگاههای عضو ستاد مدیریت بحران از همان ساعات اولیه برای خدمات رسانی و رفع مشکلات پیش آمده از جمله قطعی ارتباطات جاده ای، خسارت به زیرساخت های شهری و تخریب منازل و غیره در مناطق آسیب دیده حضور داشتند.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11درصد مساحت کشور) و 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که امکان دارد همزمان چندین پدیده از جمله توفان، بارندگی، سیل، خشکسالی و مواج شدن دریا را تجربه کند.
7314**3213 خبرنگار: محمد هادی **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.