به گزارش ایرنا عبدالرحمن شهنوازی روز پنجشنبه در کمیته سوخت زاهدان اظهار داشت: بر اساس اعلام استاندار سیستان و بلوچستان مبنی بر گازکشی هرچه سریعتر ادارات و اماکن عمومی که در مسیر توسعه شبکه گاز رسانی قرار دارند، لازم است این ارگان ها در اسرع وقت اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند و شرکت نفت مرکزی نیز مکاتبه ای با دستگاه مربوطه داشته باشد.
وی افزود: سهمیه سوخت مدارس عشایری و روستایی و آموزش و پرورش ناحیه 1 و 2 نصرت آباد و مدارس بخش مرکزی مربوط به میرجاوه از 15 شهریور توسط شرکت نفت ناحیه مرکزی زاهدان تحویل و گزارش مربوطه باید به فرمانداری ارائه شود.
وی تاکید کرد: سهمیه سوخت مدارس عشایری و روستایی باید از فروشندگی ها توسط شرکت تعاونی روستایی با اولویت و اهمیت موضوع در اسرع وقت تحویل شود و آموزش و پرورش عشایری سیار نیز سهمیه سوخت معلمان ساکن در منطقه روستایی و عشایری را جز فضای آموزشی در نظر گرفته و لیست مدارس و مدارک هویتی را به شرکت نفت ناحیه مرکزی ارائه دهد.
معاون عمرانی فرماندار زاهدان گفت: با توجه به اینکه سهمیه سوخت آموزش و پرورش بر اساس مساحت فضای آموزشی و ساعت فعالیت مدارس توسط شرکت نفت ارائه می شود، آموزش و پرورش برای افزایش سهمیه سوخت مکاتبه ای با شرکت نفت انجام دهد و شرکت نفت نیز نهایت همکاری و مساعدت را در این رابطه داشته باشد.
شهنوازی افزود: سهمیه سوخت ادارات و اماکن عمومی قبل از فصل سرما تحویل آنها می شود.
وی اظهار داشت: ادارات آموزش و پرورش پنجگانه با توجه به مدارس جدید و تازه تاسیس برای برقراری و اختصاص سهمیه سوخت و بازدید، با شرکت نفت ناحیه مرکزی مکاتبه داشته باشند.
وی گفت: شرکت نفت ناحیه مرکزی زاهدان باید برای فعال کردن و دادن رمز به فروشندگی های تعاون روستایی قلعه بید، منزل آب کورین و خیرآباد همکاری لازم را انجام دهد.
هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار و 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که با کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است.
3042**3213 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.