باب الله فتحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی سه سال گذشته عملیات گاز رسانی با اعتباری بالغ بر یک هزار و 500 میلیارد ریال برای 40 روستا و سه شهر این شهرستان انجام شد در حالی که طی 16 سال گذشته تنها 27روستا در خدابنده از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.
وی ادامه داد: در مواردی همچون پروژه گاز رسانی به شهر گرماب که در دولت قبل بدون اتمام کامل آن افتتاح شده بود، عملیات گاز رسانی آن نیز در دولت یازدهم تکمیل شد.
فتحی اظهار کرد: در زمان حاضر 75 پروژه گاز رسانی در سطح شهرستان پیمان سپاری شده است که با تکمیل آن ها، میزان برخورداری روستاهای خدابنده از گاز طبیعی به بالای 85 درصد می رسد.
وی افزود: با تکمیل پروژه های گازرسانی تا پایان سال جاری همه روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان خدابنده برخوردار از گاز شهری می شوند.
فرماندار خدابنده از تکمیل و بهره برداری از 20 واحد آموزشی در سطح این شهرستان با اعتبار بالغ بر 85 میلیارد ریال طی سه سال گذشته خبر داد و گفت: در زمان حاضر شاخص برخورداری این شهرستان از فضاهای استاندارد آموزشی به میانگین استانی رسیده است.
فتحی افزود: امسال حوزه آموزش و پرورش بیشترین رشد را در اختصاص اعتبارات در شهرستان به خود اختصاص داده است به طوری که سهم این بخش از 4 درصد اعتبارات سال 92 به 20 درصد اعتبارات در سال جاری رسیده است که رقمی حدود 120 میلیارد ریال را شامل می شود.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.