به گزارش ایرنا سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندهان قرارگاه شهید معمار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ایرانشهر با اشاره به تحولات منطقه و تلاش دشمنان برای اختلاف انداختن میان مذاهب اظهار داشت: افتخار همه مردم ایران از مذاهب و اقوام مختلف به این است که زیر پرچم ولایت در راستای پیشبرد اهداف نظام در کنار هم هستند.
وی بیان کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب بر وحدت، انسجام و اتحاد میان شیعه و سنی است و بارها بیان کردند که اگر شیعه به مقدسات سنی توهین کند شیعه نیست و اگر سنی به مقدسات شیعه توهین کند او هم سنی و مسلمان نیست.
وی تصریح کرد: در جنوب شرق کشور هم اینک پنج قرارگاه فعال است که نیروهای شیعه و سنی در کنار هم در این قرارگاه ها برای امنیت، عمران و آبادانی منطقه تلاش می کنند.
وی امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی را از اولویت های سپاه ذکر کرد و افزود: دشمنان ایران اسلامی به دنبال اختلاف انداختن در کشور هستند که مردم باید در مقابل دسیسه های آنان هوشیار باشند.
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور گفت: روزی در این منطقه گروهک هایی همچون ریگی و تروریست های وابسته به سرویس های جاسوسی بیگانگان فعال بودند که با تلاش نیروهای قرارگاه و با همکاری مردم همه آنان متلاشی شدند.
به گزارش ایرنا در این آیین سرهنگ پاسدار داود شهرکی به عنوان فرمانده قرارگاه شهید معمار و سرهنگ حسین پودینه به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ایرانشهر معرفی و از خدمات سردار حسین ظریف و سرهنگ محمدعلی میری تقدیر شد.
ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7314**8006**3213خبرنگار: محمد هادی**انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.