به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی روز شنبه اظهار داشت: با دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی هفتم تیرماه بر اثر ضربات چاقو مردی 38 ساله را در شهرستان تربت جام استان خراسان رضوی به قتل رساند و هم اینک پس از وارد شدن به زاهدان قصد خروج از مرزهای شرق کشور و فرار به کشور افغانستان را دارد بررسی موضوع توسط کارآگاهان پلیس آغاز شد.
وی افزود: کارآگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی فرد مورد نظر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه شب گذشته در زاهدان دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: فرد دستگیر شده در تحقیقات پلیس بیان کرد مستأجر مقتول بوده و صاحب خانه پس از تخلیه منزل 10 میلیون ریال پول رهن را بازنگردانده به این دلیل با ضربات چاقو وی را به قتل رساند و قصد فرار از کشور را داشت.
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: متهم پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت و 187 هزار و 502 کیلومتر مربع وسعت پهناورترین استان کشور شناخته می شود که بنا به گفته علی اوسط هاشمی استاندار این استان افزون بر 51 درصد جمعیت استان در روستاها و بقیه در شهرها سکونت دارند.
این استان دارای 19 شهرستان است و افزون بر 1300 کیلومتر مرز زمینی با کشورهای افغانستان و پاکستان و 310 کیلومتر مرز دریایی در دریای عمان دارد.
3042** دریافت کننده: محدثه حیدری گرحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.