به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی اکبر کیخا روز یکشنبه در آیین افتتاح طرح اوقات فراغت مدرسه فوتسال تکاور زابل اظهار داشت: پیشنهاد برگزاری جام فوتسال شعبان از سوی دفتر امام جمعه این شهرستان داده شد که متاسفانه در سالجاری برگزار نشده است.
وی با اشاره به اقدامات خوبی که در حوزه ورزش در منطقه سیستان انجام شده افزود: افرادی از تمام وجود برای رشد ورزش در سطح منطقه کار کرده اند.
وی ادامه داد: با رونق گرفتن ورزش در منطقه بسیاری از مشکلات جامعه برطرف می شود.
وی ورود مسئولان ورزشی به مبانی اعتقادی را خواستار شد و تاکید کرد: با ورود جدی به مبانی اعتقادی روح ورزشکاران برای قهرمانی تقویت می شود.
حجت الاسلام کیخا اظهار داشت: واقفان موقوفات خود را به بخش ورزش اختصاص دهند تا شاهد افزایش سالن ها و مکان های ورزش در سطح منطقه باشیم.
رئیس ورزش و جوانان زابل نیز گفت: طرح اوقات فراغت این شهرستان در 15 پایگاه و 25 رشته افزون بر سه هزار ورزشکار را در این شهر ساماندهی کرده است.
مسعود دهمرده افزود: افراد شرکت کننده در تمام رشته های ورزشی نام نویسی کردند.
وی با بیان اینکه تذکرات امام جمعه زابل در حوزه ورزش زابل بررسی می شود تاکید کرد: شهرداری، شورای اسلامی شهر، دانشگاه زابل، دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش و سایر دستگاههای اداری همکاری خوبی با اداره ورزش و جوانان زابل دارند.
مدیر مدرسه فوتسال تکاور زابل در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مدرسه فوتسال تکاور این شهرستان از 15 خرداد فعالیت خود را در رده سنی هفت تا 12 سال آغاز کرده است.
محمدرضا راهداری افزود: در حال حاضر این مدرسه با چهار مربی، آموزش 250نفر ورزشکار را برعهده دارد.
وی گفت: علاقمندان می توانند روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه برای نام نویسی به این مدرسه در محل سالن چند منظوره حجاب زابل مراجعه کنند.
زابل در 205 کیلومتری شمال زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7317**3213خبرنگار: حامد غلامی**انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.