به گزارش ایرنا، مردم شهید پرور شیعه و سنی زاهدان در این مراسم که مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان، رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب زاهدان، مدیران کل و مسئولان دستگاههای اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی و قشرهای شیعه و سنی نیز حضور داشتند، با ذکر فاتحه و قرائت قرآن یاد و خاطره نخستین شهید وزارت اطلاعات در مبارزه با گروهک‌ های تکفیری و تروریستی را گرامی داشتند.
در این مراسم پس از مداحی یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت؛ معاون وزیر اطلاعات در سخنانی بر حفظ وحدت شیعه و سنی و اقوام و طوایف مختلف تاکید و از همکاری مردم این استان با نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی در برقراری امنیت قدردانی کرد.
شهید حسن عشوری اهل شهرستان رودسر استان گیلان و از سربازان گمنام امام زمان (عج) چهارشنبه هفته گذشته در درگیری با تروریست‌های گروهک تکفیری موسوم به انصارالفرقان در چابهار سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
این تیم تروریستی قصد داشت در بعضی از مناطق اقدامات تروریستی و انتحاری انجام دهد که با اقدام به موقع و شناسایی دقیق توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) کشف و منهدم شد.
پیکر مطهر این شهید عزیز روز شنبه 27 خردادماه در رشت و رودسر تشییع و خاکسپاری شد.
3213**6081 خبرنگار: اکبر نوری** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.