به گزارش ایرنا سردار حسین اشتری چهارشنبه شب در حاشیه بازدید از مرزهای شمالی سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمادگی نیروهای استان در اجرای ماموریت ها بسیار مطلوب است و انسداد مرز را تقویت خواهیم کرد.
وی بیان کرد: امروز بازدیدی از پاسگاه های نوار مرزی شمال سیستان و بلوچستان داشتیم و از نزدیک آمادگی یگان ها را بررسی کردیم.
وی ادامه داد: همکاران ما با روحیه خوب آمادگی کامل برای انجام ماموریت ها را دارند.
وی بیان کرد: با هماهنگی خوب سپاه پاسداران، بسیج و نیروهای انتظامی وضعیت امنیت در سیستان و بلوچستان بسیار خوب است.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: با دلاورمردی نیروهای انتظامی و نظامی امنیت، آرامش و نظم در کشور روز به روز ارتقا پیدا می کند.
سردار اشتری اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان نهایت همکاری را با نیروهای انتظامی و امنیتی دارند و با آرامش کامل به امورات روزمره خود می پردازند.
وی ادامه داد: در حقیقت مرزبانان اصلی خود مردم سیستان و بلوچستان هستند و همکاری بسیار خوبی با نیروهای پلیس دارند.
وی با اشاره به اینکه آمادگی خوبی در نیروهای مستقر در سیستان و بلوچستان وجود دارد افزود: هر موقع گروهک های تروریستی برنامه ریزی کنند حتما با اقدامات به موقع نیروهای ما در سپاه پاسداران، سربازان گمنام امام زمان(عج)، مرزبانی و نیروی انتظامی مواجه خواهند شد.
وی یکی از ماموریت های مهم ناجا را مقابله با ورود مواد مخدر به کشور خواند و افزود: در 2 سال اخیر کشفیات مواد مخدر افزایش یافته است.
به گزارش ایرنا سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عصر چهارشنبه وارد فرودگاه زابل شد و مورد استقبال معاون انتظامی امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی استان و شماری از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی قرار گرفت.
بازدید از پاسگاههای مرزی منطقه سیستان، دیدار با مرزبانان، دیدار با خانواده شهدا و دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی استان و شهرستان از جمله برنامه های سفر سردار اشتری به شمال سیستان و بلوچستان است.
فرمانده نیروی انتظامی کشور را در این بازدید علی اصغر میرشکاری معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، فرمانده انتظامی، فرمانده مرزبانی استان و مسئولان نظامی و انتظامی همراهی می کنند.
سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11درصد مساحت کشور) و 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که امکان دارد همزمان چندین پدیده از جمله طوفان، بارندگی، سیل و مواج شدن دریا را تجربه کند.منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7317**3213 خبرنگار: حامد غلامی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.