معاون روابط عمومی و تشریفات حوزه استاندار سیستان و بلوچستان به خبرنگار ایرنا گفت: معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و وزیر نیرو به منظور پیگیری مصوبه هیات دولت در خصوص کاهش تعرفه برق و مرتفع کردن مشکلات و نیازمندی های حوزه آب و طرح آبیاری 46 هزار هکتاری به زاهدان سفر کردند.
لیلی بنی اسدی افزود: نشست با مدیران استانی وزارت نیرو و حضور در چهارمین نشست ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی امسال سیستان و بلوچستان از جمله برنامه های سفر یک روزه نوبخت و چیت چیان به زاهدان است.
به گفته استاندار سیستان و بلوچستان، این حضور ارزشمند نشان از توجه ویژه دولت به رفع مشکلات آب و برق استان دارد.
علی اوسط هاشمی افزود: از این فرصت برای رفع کمبود اعتبار طرح آبیاری ٤٦ هزار هکتاری دشت سیستان با هماهنگی لازم میان 2 وزارتخانه جهاد کشاورزی و نیرو بهره می گیریم.
به گزارش ایرنا به دنبال پیگیری های مستمر و مکرر استاندار سیستان و بلوچستان مبنی بر کاهش تعرفه برق و درخواست مکتوب از دکتر روحانی، با دستور رئیس جمهوری چندی پیش وزیر نیرو به این استان سفر کرد و متعاقب آن مصوبه کاهش تعرفه برق در این استان در نشست هیات وزیران به تصویب رسید.
سیستان و بلوچستان با 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت و 187 هزار و 502 کیلومتر مربع وسعت پهناورترین استان کشور شناخته می شود که بنا به گفته علی اوسط هاشمی استاندار این استان افزون بر 51 درصد جمعیت استان در روستاها و بقیه در شهرها سکونت دارند.
این استان دارای 19 شهرستان است و افزون بر 1300 کیلومتر مرز زمینی با کشورهای افغانستان و پاکستان و 310 کیلومتر مرز دریایی در دریای عمان دارد.
3042**3213 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.