عبدالعزیز ارباب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سبد غذایی شامل روغن، برنج، قند، رب، مرغ و حبوبات به ارزش 800 هزار ریال با همکاری مراکز و موسسات غیر دولتی، خیران و سازمان های مردم نهاد در شهر سراوان توزیع شد.
وی افزود: همچنین با تعاملی که با اتاق اصناف تهران انجام گرفت بیش از 200 جفت کفش به ارزش 180 میلیون ریال در اختیار بهزیستی شهرستان سراوان برای توزیع در بین نیازمندان قرار گرفت.
وی از افراد خیر و دلسوزی که کمک های نقدی و غیر نقدی خود را برای تهیه سبد موادغذایی به نیازمندان در اختیار اداره بهزیستی سراوان قرار دادند قدردانی کرد.
وی ادامه داد: در نظر داریم در آینده به مناسبت بازگشایی مدارس، لوازم التحریر و پوشاک را از خیران و سازمان های مردم نهاد جمع آوری و در بین دانش آموزان نیازمند و معلول مورد حمایت بهزیستی توزیع کنیم.
رئیس اداره بهزیستی سراوان گفت: 17 مرکز و سازمان مردم نهاد شهرستانی و استانی در حال حاضر با این نهاد تعامل و همکاری دارند.
به گزارش ایرنا شهرستان سراوان با سه بخش بم پشت، جالق و مرکزی در 347 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.
7336**3213خبرنگار :احسان بختیاری** انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.