مجتبی شجاعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این ورزشکاران در رشته های فوتبال، فوتسال، والیبال، هندبال، ورزش های رزمی و بدنسازی، بوکس، کشتی، ورزش های بومی محلی، کنگ فو و کوهنوردی، فوتبال ساحلی و غیره سازماندهی شده اند.
وی بیان کرد: هزینه مدیریت تیم ها با تعامل و کار مشترک با فرمانداری، اداره ورزش بخشداری مرکزی، حمایت خیران بومی و غیربومی، شماری از واحدهای صنعتی استان، پیشکسوتان ورزشی، شماری از پزشکان و مهندسان، بدون هزینه کرد دولتی تامین شده است.
وی ادامه داد: صعود تیم فوتبال ساحلی بخشداری مرکزی خاش به جمع 10 تیم برتر زیرگروه کشور، حضور در2 دوره لیگ برتر سیستان و بلوچستان و نایب قهرمانی تیم فوتبال بخشداری مرکزی خاش در لیگ برتر استان بعد از هشت سال، قهرمانی تیم بوکس بخشداری مرکزی در رقابت های ستارگان‌ جنوب شرق کشور و اعزام تیم فوتبال ساحلی بانوان به عنوان نماینده استان به رقابت های کشوری از افتخارات مهم ورزشی این بخش است.
وی اعزام تیم‌ فوتسال بانوان به عنوان نماینده استان به رقابت های قهرمانی کشور، شرکت و کسب مقام چندین ‌دوره تیم های کشتی در رقابت های استانی را از دیگر افتخارات ورزشی این بخش عنوان کرد.
وی قهرمانی تیم هندبال بانوان در منطقه هفت کشور، کسب مقام های مختلف سنی بدنسازی و پرس سینه در رقابت های داخل و خارج استان، کسب مقام های مختلف تیم های رزمی بخشداری مرکزی خاش در رقابت های داخل و خارج استان، برگزاری رقابت های قویترین مردان بخش مرکزی و شتردوانی و بازی های روستایی و عشایری را از دیگر موفقیت های بخش مرکزی خاش در حوزه ورزش برشمرد.
بخشدار مرکزی خاش گفت: کمک به اعزام 2 ورزشکار به روسیه، شرکت تیم هندبال بخشداری مرکزی خاش در رقابت های بین ‌المللی مشهد، نصب چمن‌ مصنوعی فوتبال در بیت آباد و نصب دومین چمن ‌مصنوعی فوتبال در روستای توحید آباد بخش مرکزی خاش از دیگر اقدامات انجام شده در این بخش است.
شجاعی افزود: در حوزه توسعه زیرساخت های ورزش نیز 27 زمین روباز ورزشی در بخش مرکزی خاش متشکل از سکوی تماشاگر و حصار و آلاچیق در ‌تمام دهستان های این بخش راه اندازی و ساخت 2 سالن ورزشی بزرگ‌ با تیپ هزار و 800 متری در دهستان پشتکوه از سال گذشته آغاز شده است.
وی بیان کرد: نخستین مجموعه تفریحی و باشگاه تیراندازی تراپ استاندارد سیستان و بلوچستان به صورت رنج المپیکی توسط بخش خصوصی در بخش مرکزی خاش و در نزدیکی شهر خاش راه اندازی می شود که سرمایه گذار در حال پیگیری مراحل قانونی کار است.
به گزارش ایرنا بخشدار مرکزی خاش در سالجاری 2 بار از سوی وزیر ورزش و جوانان مورد تشویق قرار گرفته است.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310**3213خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.