عبدالغفور قلندرزهی روز پنجشنه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در پاسداشت حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه صعود کوهنوردان ادارات زندانهای استان به میزبانی اداره زندان خاش به قله 4050 متری تفتان 'بام شرق ایران' با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت کوهنوردی خاش به انجام رسید.
وی افزود: کشتی گیران و کونگ فو کاران خاش نیز به همین مناسبت با هم به رقابت پرداختند.
قلندرزهی ادامه داد: همایش پیاده روی خانوادگی ویژه بانوان نیز در سالروز حماسه فتح خرمشهر در جاده سلامت با حضور 300 نفر از بانوان ورزشکار خاشی به مسافت 3 کیلومتر برگزار و به نفرات شرکت کننده به قید قرعه جوایز نفیسی اهداء شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان خاش گفت: با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و بمناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر ورزشکاران پهلوانی و زورخانه ای با غبارروبی گود آمادگی خویش را برای تلاوت روح بخش قرآن در ماه مبارک رمضان اعلام و در پایان ورزش پهلوانی و زورخانه ای را اجرا کردند.
وی افزود: مسابقات پرس سینه قهرمانی استان نیز به مدت دو روز به میزبانی خاش از روز گذشته شروع شده و همچنان ادامه دارد.
به گزارش ایرنا شهرستان 173 هزار نفری خاش از 2 شهر خاش و نوک آباد، سه بخش نوک آباد، مرکزی و ایرندگان و 11 دهستان تشکیل شده و در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر جاده ترانزیتی چابهار - زاهدان - میلک واقع شده است.
7310**6081 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.