به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، سیدحسن ابراهیمی اظهار داشت: در پی اعلام خبر یک کشتی یونانی در حال عبور از آب‌های دریای عمان در تماس مخابراتی با مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار، سرگردانی یک قایق صیادی با 2 سرنشین را به مرکز اعلام کرد.

معاون دریایی و بندری اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: سپس با وجود شرایط نامساعد جوی، بلافاصله شناور "ناجی 5" به محل اعزام شده، در موقعیت مربوطه حضور پیدا کرد و سرنشینان پس از انجام معاینات اولیه پزشکی توسط شناور به اسکله "شهید کلانتری" منتقل و به سلامت به خانواده‌هایشان، تحویل داده شدند.

وی افزود: این 2 سرنشین قایق صیادی پس از 7 روز سرگردانی در دریا در فاصله 80 مایلی از سواحل بندر چابهار توسط تیم جستجو و نجات اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان نجات یافتند.

ابراهیمی اظهار داشت: افراد مضطر از صیادان بندر "سیریک" استان هرمزگان بوده که به دلیل خرابی موتور قایق به مدت 7 روز تمام بدون آب و غذا در دریا سرگردان بودند و شرایط جسمی آنها نشان دهنده تحمل شرایط دشوار از سوی آنها بوده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 609685
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.