رحیم علی آبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در رقابت های انتخابی تیم ملی نوجوانان ایران که چندی پیش در تهران برگزار شد استان سیستان و بلوچستان با اعزام چهار کشتی گیر نشان داد که استعدادهای زیادی در این حوزه دارد.
وی افزود: درخشش کشتی گیران نوجوان این استان در رقابت های انتخابی تیم ملی و دعوت عباس آرامی سبب شد تا چند روزی را برای کشتی گیران زابل دوره های آموزشی برگزار کنم.
وی بیان کرد: امروزه تمام فنون کشتی شناخته شده است در حالی که آموزش ریزه کاری در کشتی سبب رشد کشتی گیران می شود.
عضو شورای فنی کشتی فرنگی ایران با اشاره به پیشرفت کشتی امید آرامی گفت: نقاط قوت و ضعف امید آرامی طی چند روز حضورم در شهرستان زابل برطرف شد.
علی آبادی افزود: عباس آرامی به عنوان مربی امید آرامی برای پرورش این استعداد نقش مهمی داشته است به طوری که نیازمند حمایت بیشتر برای ماندگاری در استان سیستان و بلوچستان و پرورش استعدادهای بیشتر است.
وی تاکید کرد: کشتی در استان سیستان وبلوچستان رو به جلو است و در صورت حضور اسپانسر در این حوزه رشد آن چند برابر افزایش پیدا خواهد کرد.
وی افزود: خانواده ها به تنهایی توان پرداخت هزینه های سنگین کشتی گیران را ندارند بنابراین حمایت همه جانبه افراد موثر جامعه بسیار تاثیر گذار است.
وی بیان کرد: امید آرامی باید در کنار خانواده رشد کند و رشد او به تنهایی در سایر شهرها آسیب های جبران ناپذیری برای وی در پی خواهد داشت.
عضو شورای فنی کشتی فرنگی ایران گفت: شورای فنی تیم های کشتی فرنگی با شناخت استعدادهای جدید آنان را مورد حمایت قرار می دهد.
به گزارش ایرنا امید آرامی تاکنون مقام اول مسابقات قهرمانی کشور در سال 92، کشتی گیر نمونه کشور در مسابقات قهرمانی در سال 92، مقام دومی کشور در سال 93، مقام سومی مسابقات جام یادگار امام مشهد مقدس در سال 93، مقام قهرمانی در مسابقات جام آتالای ازمیر ترکیه در سال 94، مقام قهرمانی در جام رشید اف، جمهوری آذربایجان در سال 94، مقام نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی کشور در سال 94، مقام قهرمانی در مسابقات جام یادگار امام در سال 94، مقام قهرمانی در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان در سال 95، مقام قهرمانی در مسابقات آسیایی چین تایپه در سال 95، مقام قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان گرجستان در سال 95 و مقام قهرمانی کشور در زاهدان را در سال 95 کسب کرده است.
زابل در 205 کیلومتری شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور افغانستان واقع شده است.
7317**3213**6081 خبرنگار: حامد غلامی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.