روز جمعه 29 اردیبهشت نیز نام این دختر شایسته شیرازی بر سر زبان ها افتاد، آن هم با انتشار عکسی از وی که به جای انگشت دست با انگشت پای خود در حال ضرب اثر انگشت پای برگههای رای بود، تا نشان دهد در کارزار سرنوشت ساز انتخابات نیز نقش دارد و در ترسیم آینده کشورش سهیم است.
جشن بزرگ هواداران روحانی که با حضور نزدیک به 40 هزار نفر از مردم شیراز سهشنبه شب در ورزشگاه حافظیه برگزار شد نیز یک میهمان ویژه داشت؛ سیده مهتاب نبوی که از همان لحظات نخست مورد تشویق حاضرین در مراسم قرار گرفت.
او پس از حضور بر روی جایگاه ویژه مراسم ابتدا با تصحیح سخنان مجری برنامه درخصوص رنج کشیدن وی از این معلولیت گفت: آقای مجری اشتباه کردند؛ من میخواهم بگویم که هیچ گاه از معلولیت خود رنج نبردم و همیشه به آن افتخار کرده ام.
این دختر شایسته اضافه کرد: زمانی دلم میخواست مردم بیشتر به قدرت خود پی ببرند، امروز دیدم که مردم به این باور رسیده اند و همگی دیدیم که اتحاد چه کار کرد.
نبوی ادامه داد: به آقای روحانی نیز خسته نباشید میگویم چون مسئولیتشان نسبت به قبل چند برابر شده و باید انتظارات تک تک افرادی که به ایشان رای داده اند را برآورده کند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 657094
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.