مهرداد جهاندیده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع این تعداد 190 هزار نفر را بیمه شده اصلی تشکیل می دهند.
وی گفت: با اقدامات انجام شده در استان نظیر رفع مشکل واحدهای تولیدی در راستای جلوگیری از بین رفتن فرصت های شغلی سال گذشته از ریزش 600 فرصت شغلی جلوگیری شد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک طرح های کلانی نظیر گاز رسانی، راه آهن، آبیاری به 46 هزار هکتار از اراضی دشت سیستان، پتروشیمی چابهار و غیره در دست اجراست که زمینه ساز فرصت های شغلی مناسبی شده اند.
جهاندیده گفت: با توجه به اینکه استفاده حداکثری از فرصت ها در برنامه ششم مورد توجه قرار گرفته در این راستا طرح های مختلف نظیر کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی، تکاپو(توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار) و توسعه مهارت و حرفه آموزی به ویژه برای دانشجویان و دانش آموختگان مراکز آموش عالی در دستور کار این نهاد قرار دارد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان و 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت به عنوان پهناورترین استان کشور بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال 95 همچنان جوانترین استان کشور محسوب می شود.
7316 **6081 خبرنگار: عصمت جهانی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.