به گزارش ایرنا علی اوسط هاشمی روز شنبه در دیدار رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با وی در زاهدان با بیان اینکه یکی از مولفه های مهم در تولید واشتغال تغییر نگاه جامعه به مصرف کالاهای داخلی است اظهار داشت: پرچم داری این تغییر نگاه مردم به کالا و محصولات داخلی که توجه به کالاهای خارجی را یک تهدید برای تولید داخلی کرده بر عهده استاندارد است.
وی تاکید کرد: اگر استاندارد ضامن کیفیت محصولات داخلی و اعتماد سازی شود ما می توانیم یک گام بلند در مسیر نقش داخلی خود در زمینه صادرات برداریم.
وی بر توجه ویژه سازمان استاندارد به سیستان و بلوچستان تاکید کرد و اظهار داشت: از آنجایی که این استان در آغاز راه برای ایفای نقش ملی و راهبردی است ضروری است در حوزه استاندارد متفاوت دیده شود.
وی ادامه داد: حال که سیستان و بلوچستان با ظرفیت های فراوان در بخش های مختلف از نگاه امنیتی خارج شده است می توان با نگاه ویژه در حوزه استاندارد زمینه ساز بهره گیری از همه ظرفیت ها به ویژه مرز در رونق و توسعه منطقه شد.
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی بر پایه دانش و مردم محوری شکوفا می شود گفت: از آنجایی که این استان در مسیر صنعتی شدن قرار گرفته است و صنایع بزرگ در آن در حال راه اندازیست قطعا مثل گذشته حیاط خلوت برای استاندارد نیست.
7316**6081 خبرنگار: عصمت جهانی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.