نبی بخش داوودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک روز کارگر به اهمیت کاروگارگر درجامعه اشاره کرد و اظهار داشت: رشد و پیشرفت همه جانبه کشور، مرهون همت قشر زحمت کش کارگر است و این مساله از آن درجه از اهمیت برخوردار است که رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) می فرمایند: این کاری که شما برای توسعه و پیشرفت کشور می کنید یک عبادت قطعی است.
وی با بیان اینکه کارگران با بازوان غیرت و کار، در به حرکت در آوردن چرخ های صنعت و سازندگی هر کشور نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند، اظهار داشت: همین تاثیر حساس و پر اهمیت موجب نامگذاری روزی به نام روز جهانی کار و کارگر شده است.
داوودی گفت: روز جهانی کارگر فرصت مناسبی است تا بیشتر و بهتر به اهمیت، جایگاه و نقش کارگران، این بازوان توانمند تولید و توسعه، توجه شود و ضمن تجلیل از این قشر شریف، به ترویج فرهنگ کار و تلاش و سازندگی به ویژه در سالی که به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است، پرداخته شود.
وی ادامه داد: همه باید دست در دست هم، تمام توان خود را به کار گیریم تا با کار و تلاش از آزادی و استقلال میهن عزیز اسلامی مان که حاصل خون شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی است، پاسداری کنیم و با تکیه بر تولیدات داخلی و خودکفایی شاهد شکوفاهی اقتصاد کشور باشیم.
فرماندار ایرانشهر با اشاره به ظرفیت های این شهرستان در بخش های کشاورزی، معدن و گردشگری و با وجود نیروی جوان گفت: سرمایه داران می توانند با سرمایه گذاری درمنطقه علاوه برایجاد اشتغال زمینه رشد اقتصادی خود و شهرستان را فراهم کنند.
ایرانشهر در 335 کیلومتری زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد و از جمله مناطق کشاورزی و صنعتی استان است.
7314**8006 **6081 خبرنگار: محمد هادی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.