به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، محمدحسین اشرفی از تشکیل 1382 فقره پرونده تخلفاتی در اجرای طرح نظارتی ایام پایانی سال 95 و نوروز 96 در سیستان و بلوچستان خبر داد و اظهار داشت: مانند سنوات گذشته به منظور  نظارت بر قیمت‌ها، جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی و حمایت از حقوق مصرف کننده، طرح ویژه نظارتی در 2 مرحله شامل ایام پایانی سال 95 و نوروز 96 در سطح استان اجرایی شد.
 
سرپرست تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان افزود: با تلاش‌های صورت گرفته تعداد 7 اکیپ در سطح استان به صورت روزانه اقدام به برگزاری گشت مشترک می‌کردند که با بازرسی از 857 واحد صنفی در مدت اجرای طرح 1382 فقره پرونده تخلفاتی تشکیل و متخلفین به پرداخت 30 میلیارد و 833 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.
 
وی بیان کرد: در اجرای این طرح دستگاه‌های مختلفی همراه با تعزیرات حکومتی مشارکت داشتند و حتی در روزهای تعطیل به ویژه روز عید و روز طبیعت نیز همکاران در حال انجام وظیفه بودند.
 
اشرفی خاطرنشان کرد: بیشترین پرونده‌های متشکله استان مربوط به شهرستان‌های زاهدان و چابهار بوده و بیشترین تخلفات را نیز گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم رعایت موازین بهداشتی شامل می‌شوند.

وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در سیستان و بلوچستان تداوم دارد

علی ملاشاهی اظهار داشت: پیش‌بینی کلی وضع هوای استان براساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری نشان می‌دهد تا بعد از ظهر فردا در شمال استان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک، کاهش دید، در برخی نقاط طوفان گرد و خاک انتظار می‌رود. 

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: سایر نقاط استان امروز غبارآلود همراه با وزش باد در پاره‌ای نقاط بادشدید و گرد و خاک خواهیم داشت. همچنین امروز در محورهای مواصلاتی شمال استان، نوار غربی و ساحلی استان اختلال در تردد پیش‌بینی می‌شود. 

وی گفت: تا فردا در سواحل وزش باد شدید از سمت غرب- شمال غرب خواهیم داشت که همراه با گرد و خاک بوده و دریای عمان تا بعد از ظهر فردا مواج و متلاطم است.

ملاشاهی با بیان اینکه امروز همچنین در ارتفاعات مرکز و شمال استان احتمال بارش خفیف باران دور از انتظار نیست، بیان کرد: کاهش دما در سطح استان تا فردا تداوم داشته و از روز جمعه مجدد افزایش تدریجی و محسوس دما را در سطح استان خواهیم داشت.

نمایندگی آبفای روستایی در "زرآباد" راه‌اندازی می‌شود

رضا نارویی پیش از ظهر امروز در جلسه ساماندهی آب شرب روستایی بخش "زرآباد" شهرستان کنارک، اظهار داشت: به زودی مجتمع آبرسانی "بلک" مرمت و وارد مدار می‌شود و به زودی مشکل آب شرب اهالی رفع می‌شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان کنارک ادامه داد: بخش زرخیز زرآباد از سفره‌های زیرزمینی خوبی برخوردار است و با راه‌اندازی نمایندگی آبفای روستایی در بخش زرآباد شاهد  کاهش مشکلات آبی در این بخش خواهیم بود. در تلاش هستیم آبرسانی روستایی در بخش زرآباد شبانه‌روزی شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605710
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.