حسن شه بخش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نخستین مجروح این حوادث کودکی 10 ساله بود که به دلیل افتادن از درخت در بوستان ملت (کلاته رزاق زاده) دچار پارگی شدید در ناحیه کف پا شد که به دلیل ترافیک بالا در این مسیر این مجروح با آمبولانس هوایی به بیمارستان امام علی(ع) این شهر منتقل شد.
وی ادامه داد: همچنین یک مرد میانسال 45 ساله در مکان تفریحی به دلیل بیماری قبلی دچار عود تنگی نفس شد که وی نیز به دلیل وخیم بودن وضعیت بوسیله آمبولانس هوایی به بیمارستان امام علی(ع) زاهدان منتقل شد.
وی تصریح کرد: همچنین در حادثه سوم در همین مکان تفریحی یک پیرمرد 60 ساله به دلیل تشنج دچار ضربه به سر و در نتیجه خونریزی شد که توسط نیروهای اورژانس 115 به بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان منتقل شد.
معاون فنی عملیات مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان خاطر نشان کرد: این نهاد علاوه بر ارائه خدمات در تمامی پارک ها و بوستان های زاهدان 10 آمبولانس سیار نیز برای مکان های پر تجمع این شهر در روز طبیعت نظیر پارک ملت، منزل آب، تمین، لادیز، چشمه زیارت و غیره در نظر گرفته است.
به گزارش ایرنا بوستان ملت زاهدان معروف به کلاته رزاق زاده یکی از مراکز مهم و محدود تفریحی زاهدان واقع در 10 کیلومتری این شهر است که معمولا در روزهای تعطیل پذیرای خیل عظیم مردم این شهر است.
در روز انس با طبیعت شمار زیادی از خانواده های زاهدانی در بوستان ملت با نصب چادر و برپا کردن بساط چای و شیرینی و کباب یک روز تعطیل را به خوشی سپری می کنند اما در این میان بعضا به علت رفت و آمد زیاد خودروها و ترافیک بالا و ازدحام جمعیت حوادثی رخ می دهد که برخی افراد خرافه پرست آن را مربوط به نحسی سیزده می دانند ولی در واقع بی احتیاطی و رعایت نکردن مقررات و قوانین توسط برخی افراد عامل بروز این حوادث می شود.
7316** 6081 خبرنگار: عصمت جهانی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.