محمد اکبر چاکرزهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نام نویسی از داوطلبان نامزدی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت 8 صبح روز دوشنبه هفته جاری در فرمانداری و بخشداری های شهرستان خاش آغاز و تا پایان وقت اداری 6 فروردین ماه ادامه دارد.
وی افزود: روند ثبت نام از دواطلبان نامزدی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه شهرستان خاش به خوبی انجام می شود.
وی خاطر نشان کرد: پیش ثبت نام در دفاتر پیشخوان دولت و حضور به موقع و زود هنگام داوطلبان روند ثبت نهایی اطلاعات آنها را تسهیل می کند.
فرماندار خاش گفت: انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت 96 همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.
به گزارش ایرنا تعداد کل کرسی های شوراهای اسلامی شهر و روستا حدود 39 هزار و 575 است.
از این تعداد 36 هزار و 838 روستا دارای شورای اسلامی سه نفره، دو هزار و 742 روستا دارای شورای اسلامی پنج نفره، هزار و 59 شهر، دارای شورای اسلامی پنج نفره ، 132 شهر دارای شورای اسلامی هفت نفره، 34 شهر دارای شورای اسلامی 9 نفره و 9 شهر دارای شورای اسلامی 11 نفره است.
شهرستان خاش از 2 شهر خاش و نوک آباد، سه بخش نوک آباد، مرکزی و ایرندگان تشکیل شده و در 185 کیلومتری جنوب زاهدان، مرکز این استان و در مسیر جاده ترانزیتی چابهار - زاهدان - میلک واقع شده است.
7310**3213**6081 خبرنگار: اکبرنوری **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.