منصور ایرندگانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هزار و 559 یتیم، هزار و 650 دانش آموز و 300 دانشجو زیر چتر حمایتی کمیته امداد در خاش هستند.
وی بیان کرد: هزار و 433 یتیم در خاش دارای حامی هستند که 213 نفر از آنان در اسفند امسال دارای حامی شده اند.
وی ادامه داد: ماهانه 350 کودک زیر 6 سال که دارای پرونده سوء تغذیه هستند از سرانه حمایتی و سبد کالا کمیته امداد خاش بهره می برند.
رئیس‌ کمیته امداد امام خمینی (ره) خاش تاکید کرد: آموزش دادن و مشاوره به 960 خانوار در زمینه های مختلف مانند ازدواج و اشتغال و نیز آموزش های فنی و مهارتی به 304 نفر، اجرای 111 طرح خودکفایی، خدمات بهداشتی و امور بیمه ای، ساخت 40 مسکن مشارکتی با سپاه، تامین آب و برق 560 خانوار محروم، پرداخت جهیزیه، کمک های موردی به هزار و 120 فرد محروم و نیازمند از اقدامات مهم سالجاری این نهاد است.
ایرندگانی گفت: خیران و اقشار مختلف مردم خاش امسال افزون بر پنج میلیارد و 220 میلیون ریال در قالب مشارکت در طرح های جمع آوری زکات، صدقات، اطعام و اکرام نیازمندان، جشن های نیکوکاری و غیره به محرومان کمک کرده اند.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده و قله آتشفشانی و نیمه فعال تفتان «بام شرق ایران» در محدوده این شهرستان قرار دارد.
7310**3042 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی **انتشار دهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.