مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) ایرانشهر روز چهارشنبه در حاشیه این مراسم گفت: نواختن زنگ جشن نیکوکاری در مدارس در آستانه سال نو با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با عرصه احسان و نیکوکاری، انفاق و صدقه است.
محمدعلی تراقویی اظهار داشت: انتظار می رود مردم در آستانه سال نو با کمک های نقدی و غیرنقدی خود در جشن نیکوکاری، لبخند شادی را بر لبان افراد نیازمند جامعه به ویژه کودکان و دانش آموزان جاری کنند.
وی با اشاره به اینکه امسال شعار جشن نیکوکاری همدلی، شکوه و مهربانی است افزود: 35 پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم در ایرانشهر پیش بینی شده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ایرانشهر گفت: مردم شهر میزبانان ولایت همه ساله با کمک های خود در جشن نیکوکاری ثابت کرده اند که همواره در آستانه سال نو با تحولی نو دل های همشهریان خود را مسرور از شادی و نشاط می کنند.
به گزارش ایرنا مردم خیر و نوعدوست ایرانشهر سال گذشته در جشن نیکوکاری یک میلیارد و 800 میلیون ریال کمک های نقدی و غیرنقدی اهدا کردند.
14 هزار نفر در ایرانشهر از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره می گیرند که از این تعداد حدود چهار هزار نفر دانش آموز و دانشجو هستند.
شهرستان ایرانشهر در فاصله 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر ترانزیتی چابهار، زاهدان- میلک و چابهار - بم واقع شده است.
7314**8006**3042 خبرنگار: محمد هادی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.