نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد: طرح انتقال آب به شهرستان خاش در ردیف بودجه سال ۱۴۰۱ قرار گرفت.

نماینده مردم خاش، تفتان، میرجاوه و بخش‌های کورین و نصرت‌آباد زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح انتقال آب به شهرستان خاش در ردیف بودجه سال ۱۴۰۱ قرار گرفت.

به گزارش جماران، اسماعیل حسین‌زهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات اجرایی انتقال آب شهرستان خاش از رودخانه کارواندر در ردیف ۱۹۱ بودجه با شماره طبقه بندی ۱۳۰۷۰۰۳۰۱۱ و به میزان ۱۳/۲ میلیون مترمکعب در سال از اعتبارات تملک دارایی‌های ملی انتقالی به استان در یک پروسه زمانی سه ساله انجام خواهد شد.

نماینده مردم حوزه انتخابیه خاش در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اجرای این پروژه از ابتدای حضورم در مجلس یازدهم در دستور کار قرار داده ام.

وی با اشاره به حیاتی بودن تامین آب شرب شهرستان خاش خاطر نشان کرد؛ پیرو بازدیدها و جلسات متعدد با مسوولان کشوری و استانی در ماههای گذشته در رابطه با موضوع آبرسانی به شهر خاش و با تدبیر دولت جهادی و مجلس و اختصاص بودجه مورد نیاز طرح انتقال آب شهرستان، امروز شاهد تحقق این وعده ماندگار هستیم.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: در بودجه سال آینده توجه به مناطق محروم و اجرای پروژه های نیمه تمام مدنظر بوده و تلاش می کنیم برای شهرهای سیستان و بلوچستان ردیف های اعتباری ویژه ای اختصاص یابد.

حسین‌زهی گفت: با پیگیری‌های انجام شده بودجه اختصاصی به پروژه های بهسازی راه زاهدان- خاش- ایرانشهر؛ احداث راه اصلی اسکل‌آباد- گوهرکوه به بزمان، احداث بزرگراه بم، زاهدان، میرجاوه و دانشکده صنعت و معدن شهرستان خاش تعلق گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.