نشست بررسی روند پیشرفت اهداف و راهبردهای سند ارتقای وضعیت زنان در حمایت از پروژه های اشتغال زایی و توانمند سازی زنان روستایی برگزار شد.

نشست بررسی روند پیشرفت اهداف و راهبردهای سند ارتقای وضعیت زنان در حمایت از پروژه های اشتغال زایی و توانمند سازی زنان روستایی با حضور مدیر کل دفتر بانوان استانداری، مشاور امور بانوان، مسئول امور زنان روستایی سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد.

به گزارش جماران، زهرا ابراهیمی در این نشست ضمن اشاره به فعالیت ۱۱۰صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در استان سیستان و بلوچستان، تقویت کسب و کار خرد را ناجی اقتصاد جامعه عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد :حمایت از زنان روستایی و عشایری یکی از پروژه‌ها و برنامه‌های سند ارتقای وضعیت زنان است .

وی بخشی دیگر از این نشست، درباره برنامه‌های اجرایی و راهبردهای این سند گفت: استاندارد سازی محصولات کشاورزی یکی از راهبردهای مهم سند است و زنان روستایی را در بحث تولیدات محصولات سالم توانمند می‌کند و باید جامعه را نسبت به مزایای این صندوق آگاه کرد.

کارشناس مسئول امور زنان روستایی سازمان جهادکشاورزی نیز هدف اصلی راه اندازی صندوق‌های خرد زنان روستایی وعشایری را فراهم آوردن زمینه آموزش های تخصصی بیشتر در راستای توانمندسازی زنان، ترویج فرهنگ پس انداز و کمک به اقتصاد خانوار در این جوامع برشمرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.