افزون بر ۷۰ میلیون دلار برای ساخت نیروگاه بادی ۵۰ مگاواتی میل نادر استان سرمایه گذاری خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر ۷۰ میلیون دلار برای ساخت نیروگاه بادی ۵۰ مگاواتی میل نادر استان سرمایه گذاری خواهد شد.

به گزارش جماران، ماندانا زنگنه یکشنبه شب در نشست بررسی و پیگیری اجرای طرح نیروگاه میل نادر اظهار داشت:  فاز نخست طرح ساخت نیروگاه بادی ۵۰ مگاواتی در محل زون انرژی تجدید پذیر میل نادر شهرستان نیمروز تا پایان شهریور به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد:  این زون مهم انرژی به وسعت ۲۰ هکتار ظرفیت تولید بیش از هزار مگاوات انرژی برق را دارد و می تواند در دور اول بهره برداری حداقل ۵۰۰ نفر اشتغالزایی به همراه داشته باشد.

معاون‌ هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: برای ساخت این نیروگاه ۵۰ مگاواتی بیش از ۷۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خواهد شد و با توجه به زیرساخت های ایجاد شده توسط دولت در این منطقه از جمله خط انتقال و پست ۴۰۰ کیلو ولت برق و همچنین جاده دسترسی شرایط ویژه ای برای سرمایه گذاری در منطقه فراهم شده است و قطعا شاهد ایجاد نیروگاه های بیشتر در آینده ای نزدیک خواهیم بود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای نیروگاه بادی میل نادر بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده فاز نخست این نیروگاه بادی در شهریور به بهره برداری خواهد رسید و تکمیل آن تا پایان سال انجام خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.